9 Mart 2013 Cumartesi

HAFTANIN PANOROMASI

  Galatasaray dün akşam karşılaştığı Gençlerbirliği karşısında hakikaten futbol oynadı ancak sonunu getiremedi. Gençleride tebrik ediyorum klasik anadolu takımı gibi savunmasını kalecinin arkasına kurmadı puan almak adına oyunu çirkinleştirmedi.
  Schalke 04 karşısında gol atmak zorundalar ama oyunu eğer 60 dk. ya kadar kitleyip sonrasında yüklenirlerse başarılı olacaklarını düşünüyorum. Schalke 04 her ne kadar liginde 1 ay öncesine kadar kötü skorda alsa sistemli oynuyorlar tabiri caizse haldır huldur oynamıyorlar oyunu takip ediyorlar. Bu nedenle Galatasarayın sakin ve bilerek oynaması lazım…
  
Bu akşam Trabzonspor – Beşiktaş maçı  İkisi içinde önemli biri adı ne olursa olsun düşmemek adına oynayacak diğeri şampiyonluk adına daha iştahlı çıkacak.  Trabzonspor – Kasımpaşa maçını staddan izledim ve neden 3 ön libero tarzı adamla oynadığını anlamadım Adrian gibi oyunu kuran forveti oynatan bir oyuncuyu kadroya dahi almaya tenezzül etmiyorsun. Beşiktaş biraz akılcı oynarsa tek atar puanı alır yoluna bakar. Çünkü Tolunay Kafkas moralsiz takıma hükmedemiyor buna canlı şahit oldum.
   Fenerbahçe – Bursaspor maçı Fenerbahçenin moralli iştahlı olacağı bir maç olacak. Bursasporun Batalladan başka oyuna giren adamı yok. Hikmet Karaman kasılmadan normal bir hoca gibi çıkarsa maça belki puan alabilirler. Fenerbahçe coşkulu oynamıyor ama rakibide üstüne gelemiyor.
Sow ve kuyt gününde olursa farklı bir skor çıkabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder