24 Ekim 2012 Çarşamba

EFSANE SÖZLER

 


"Futbol basittir. Zor olan basit futbol oynamaktır"   Johan Cruyff

"Doktorlar sigarayı bırakmazsam futbol oynayamayacağımı söylediler, ben de futbolu bıraktım"   Johan Cruyff

"Futbol 90 dakika süren ve sonunda Almanların kazandığı bir oyundur"   Gary Lineker

"1969'da içkiyi ve kadınları bıraktım. Hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı"    George Best

"Normal şartlar altında Porto şampiyon olacaktır; anormal şartlar altında, Porto yine şampiyon olacaktır"   Jose Mourinho

"Eğer biraz çirkin olsaydım ne Pele'nin ne Maradona'nın adı hatırlanırdı"   George Best

"Eğer beyaz mendiller sizin için sallanıyorsa fazla endişelenmeyin, başkanınız size sahip çıkar. Ancak beyaz mendiller başkan için sallanıyorsa siz en iyisi mi yeni bir yer bulun"    Bobby Robson

"Boca es mi religion, Maradona es mi dios, La Bombonera es mi iglesia" (Dinim Boca, Tanrım Maradona, Mabedim La Bombonera) Boca Juniors'un Stadyumu La Bombonera'nın giriş kapısında yazan cümle

 "İtalyanlar size karşı galip gelemezler ama siz onlara mağlup olabilirsiniz" Johan Cruyff


"Top bizdeyken onlar gol atamaz" Johan Cruyff


Muhabir: İspanya'da başarılı olabilecek misin? Maradona: Top orada da yuvarlak değil mi?


"Eğer kolayı isteseydim Porto'da kalırdım. Güzel mavi bir koltuk, Şampiyonlar Ligi kupası ve tanrı vardı. Tanrıdan sonra da ben..." Jose Mourinho

"Takım içinde karar aldık ve Robben'e bildirdik. Sahaya çıktığımızda o kendi topunu getirecek" Wesley Sneijder
 
Sinisa Mihajlovic: "Mourinho ile futbol konuşmam. Futbol oynamamış birinin bazı şeyleri anlamasını beklememeli" Jose Mourinho: "Jokey olmak için önce at mı olmak gerekir?"

Pele´den Maradona´ya...: "Allah vergisi bir yeteneği var. Bu yüzden hep şanslı oldu. Hayatında tüm olan bitene rağmen hala onunla kontrat imzalayan insanlar var. Eğer bu insanlar daha bilinçli olsalardı bunu yapmazlardı" Maradona´dan Pele´ye...: "Pele kimin umurunda. O artık bir müzeye ait"

0 yorum:

Yorum Gönder