24 Ekim 2012 Çarşamba

BÜYÜK MAÇIN ARDINDAN



Pazar günü oynanan Beşiktaş - Trabzonspor maçını izlememeye karar vermiştim ancak can dostum güzel insan Hakkı nın bana sitede verdiği görev üzere maçı izledim...

Detayların fazla olduğu bir maç izledim keyifli hareketli her iki takımda oynamaya çalıştı.

İlk yarıda Trabzonspor deplasman takımı gibi değil daha cesur daha organize bir oyun sergiledi
Zaten attıkları golde bunun göstergesi güzel tek pasların ardından basketbolda bir tabir vardır tiklemek
Sapara sonerin pasında böyle yaptı ve skoru 0-1 yaptı.

Burda dikkat edilecek bir nokta var büyük yetenek virtüöz denen Fernandesin egosunu tatmin etmek için
Olcana sarı kart göstermek ve hırsını almak için yaptığı alalede vuruşun ardından kapılan topun gol olması...

Ancak Fernandes attığı güzel frikikle skoru 1-1 e getirdi. Maçın adamı diye lanse edilen Onurun görevinin sadece kaleyi korumak olduğunu unuttuğu anda Fernandes hatayı affetmedi.

İki teknik direktöründe genç oyuncularına güvenmesi güzel bir davranıştı. Slalom izlemek için Querasma yı beklemeye gerek yok Oğuzhan Yakup bunu izletti bize umarım özgüvenini korur bizde yetenekli bir oyuncuyu izleriz.  Şenol hocanın da Zekiye güvenmesi beni sevindirdi.

Maçın 70 dk. sonra Beşiktaş Trabzonsporu hapsetti ama golü çıkaramadı. 90+3 kaçan gol herkesi yıktı Beşiktaşta... Ancak Milli takımda yedek dahi alınmayan Onur Türkiyenin en komple kalecisi olduğunu bir kere daha ispat etti. Volkan iyi bir kaleci olabilir ancak Onur çok yetenekli ve kendini veriyor...

Maçın özeti şuydu gördüğüm kadarıyla , Beşiktaş taraftarının davranışı ayrı bir güzellik takımını itiyorlar saldır Beşiktaş sözü gerçek oldu  kartal hamsiyi boğdu ama kılçıkta boğazında kaldı.


Fatih Çin

0 yorum:

Yorum Gönder