31 Ekim 2012 Çarşamba

Beşiktaş-Ofspor Maç Yazısı


       Beşiktaş - Ofspor


       İlk basta ofsporu kutlamak istiyorum beşiktaşı çok zorladılar hatta yenebilirlerdi bile ama ikinci yarıdaki telaşlı oyun ve tecrübesizlik mağlubiyeti getirdi yetenekli oyuncuları var golü atan Gökhan ve Hicabi nin belli bir kalitesi oldugu belli.
   
       Gelelim Beşiktasa Samet hoca sapkadan tavsan cıkarmaya ugrasıyor bundan neden vazgecmıyor anlamıs değilim Mehmet Akyüzden sağbek yapmakta nerden cıktı orda çok iyi oynasa ne olucak bir daha ki maçta onu mu oynatacaksın orda.

      Batuhan ile Almedia yanyana oynamaz futbola aykırı dıye kendi söylemleri var ama kendiyle çelişen uygulamalar yapıyor. Veli , Necip ve Hasan Türk temn kurulu bir orta saha ile maça çıkarsan Ofspor gelir golu atar üç oyuncu da aynı tipte oyanayan oyuncular bir tanesinin yerine oğuzhanı oynatsaydı belkide maçı bu kadar strese sokmuyacaklardı.

     Bugün maçın en iyi oyuncu su Beşiktas adına Erkan Kaştı ben bu takımda oynarım diye hocaya göz  dağını da verdi bencede elinde Erkan Kaş gibi bir adam varken bizi Holosko ya mahkum etmesinide anlamıyorum, Hasanı Oğuzhanı oynattığı gibi Erkanı da oynatsa takım maç kaybetse bile taraftarlar bir sey demez.Bu maçta  Emre Özkana fazla iş düşmedi ama ben beğendim Uğur Boralın yerine oynayabilecek kapasitesi var

     Veli benim sezon basından beri bu takımın en iyi oyuncus onun yılı olacak gibi söylemlerime nazaran son 3-4 maçtır gözle görülür bir formsuzluk hakim böyle giderse bu genç takımda kendine yer bulamaz biran önce kendini toplaması lazım.

  

     

0 yorum:

Yorum Gönder