17 Şubat 2013 Pazar

Bir Teknik Adam Faciası


                Bir hoca takımını ancak bu kadar kötü idare edebilir 10 kişi kalmış rakip karşısında 1-0 da öndeyken son dakikada yediğin golle maçı berabere bitiriyorsun ve bu ilk değil daha öncede 10 kişi kalmış rakip karşısında 2-0 öndeyken yine son dakikalarda yediğin gollerle beraberliğe razı oluyorsun ve bunlarda kendi sahanda oynadığın maçlarda oluyor ne hikmetse sonrada basın toplantısında oyuncularını suçlayacaksın...

               Oyuncularını suçlamadan önce bir kendine bak hele sen rakip 10 kişi kalmıs yüklenip gol bulmaya çalışacağına oyunu yavaşlatmaya çalışıyorsun bunu sezon başından beri yapamadın ki şimdi yapacaksın bire rakip 10 kişi ve 3 değişiklik hakkını kullanmış sen 77 dakikada Niangın yerine Muhammedi oyuna alıyorsun ve tek değişiklikle maçı bitiriyorsun şimdi sakat çoktu bahanesine sığınılıcak ben büyük takımım diyorsan böyle bahanelere sığınmıyacaksın Elazığspor maçında ilk 11 oynatacak kadar güveniyordun Sinana da şimdi ne oldu da oyuna sokmadın keza Mehmet Akyüz en olmadık maçlarda oyuna sokuyordun da şimdi neden almadın veya Erkan Kaşı neden almadın veya Escudeyi neden almadın gecen haftanın oyuna girdikten sonra maçı çeviren adamıydı bu hafta 11 de yok.
               Ben Hocanın gitmesinden yana değilim ama bi yere kadar takıma kattığı tek olumlu hareket takımın bir bütün halinde hareket etmesi başka hiç bir şey yok zaten böyle giderse yönetim hocamızın arkasında duruyoruz diye açıklamaya yapmaya başlar ve beklenen son sezon sonu gelir gibi gözüküyor.
              Birde takımda bu kadar sakatlık olmasını anlamıyorum hemde darbeye yönelık değil zorlamaya dayalı kas sakatlıkları idman mı yaptırmayı bilmiyorlar anlamadım ki yok sa sağlık ekibi mi kötü buna acil bir çözüm bulunması sart oksa midyata bulgura giderken eldekinden olmakta var yani şampiyonluk isterken ilk dört dışında kalıp  Avrupa ya gidemeekte var
     

2 yorum:

  1. kanka suç sadece hocanın olamaz... futbolcular oyunu takip etmiyorsa hocada bir yere kadar müdahil olabiliyor...

    YanıtlaSil
  2. ya o futbolcuları oaraya koyan o dğil mi bu bir değil iki değil kaç oldu ya aldık dediğimiz maçların sonu husran tmm futbolcularda da suc var ama buyuk oranda hıcada suc ben zaten hoca kovulsun demiyorum kovulsa yerine gelen cok mu farklı olucak ocanın biraz kendine bakması lazım nerde hata yapıyorum diye... bu yorum yazdık destan gıbı oldu ama neyse :)

    YanıtlaSil