27 Ekim 2014 Pazartesi

Eğitim sistemi gibi maç skorları....4+4+4

Bu ülkenin patlamamış dinamitleri vardır.
Bunlardan biri geçmişte patlatıldı
 ne miydi o eğitimdi ve bir sistem getirildi


4+4+4 Eğitim Sistemi 
daha çocukluğunu yaşamamış ufak bedenlerin çocuklarını ruhsal ve bedensel olarak yerinden sarsan bir sistem.
Buraya kadar okuduğunuz sözlerde aşağıda okuyacaklarınız arasında fark var sanmayın aslında temelinde aynı sonuçlar var eğitimde patlatıldı Galatasaray ın özgür fikri de..






Galatasaray ın son zamanlarda aldığı sonuçlar herkesin hafızalarında bedenlerinde ve ruhlarında eğitim sistemi gibi tahribat yaratmadı mı ?
Arsenal 4-1
Dortmund 4-0
İstanbul Başakşehir 4-0

Bu sonuçların alınması anlık günlük sonuçlar olsa kimse üzülmez ve bir kaç saat sonra hayatına devam ederdi
ancak sonuçlar ruhlara ve bedenlere derin derin kazılmaya ve de umutsuzluğa karşı otobüsler kaldırılmaya başlanınca işler sarpa sarmaya başladı
neydi Galatasaray ı bu duruma getiren etkenler ?
Yazılacak o kadar çok şey var iken sadece teknik direktöre ihaleyi yıkmak olmaz benim gibi düşünenlerin futbol anlayışında
Gökten inmedi Cesare Prandelli onu oraya koyanların hiç mi suç u yok ?
Peki milyonlarca euro para alan oyuncuların çorba da tuzu olmayacak mı ?
Peki ünlü özgür medyamızın olmayacak mı 4.Yıldız safsatısını yazarken sayfalarında,gösterirken kanallarında
Peki taraftarın hiç mi suç u yok stadları boş bırakırken
 gördünüz mü seçenekler ne kadar da çok
çözümleri sıralamaya geldiğim zaman aslında çok basit sonuçlara çıkıyorum
bu zaman a kadar kullanılmamış sonuca
Ne mi ?

AKIL....

biraz bunu kullansak her şey çoktan çözülmüş olacaktı
sakin olma vakti herkes için
kendi payına düşenleri öğrenmeli kategori sahipleri
yönetim,sporcular,taraftar,medya eğer bunlar kendine çeki düzen verir ise borcu günden güne büyüyen GalataSaray kurtulmuş olacaktır
eğitimden sonra spora konan bu dinamitin altında herkes kalır...
eğitimde kaldığımız gibi....

0 yorum:

Yorum Gönder