2 Ağustos 2013 Cuma

Iraklı Ali Adnan Ç.Rizespor da

Çaykur Rizespor, Iraklı genç futbolcu Ali Adnan ile İstanbul'da 5 yıllık sözleşme imzaladı. 

- Ali Adnan: "Galatasaray'ı reddettim"
Irak 20 Yaş Altı Milli Takımı ile Türkiye'de düzenlenen Dünya Kupası'nda adından söz ettiren Ali Adnan, Çaykur Rizespor'a transferi için çok mutlu olduğunu söyledi.
Transfer döneminde Galatasaray'dan teklif aldığını doğrulayan genç futbolcu, "Galatasaray'ın teklifini kabul etmedim. Çaykur Rizespor'dan gelen teklifi daha iyi gördüm. Galatasaray'a da teklifi için teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Çaykur Rizespor'a gelmesinin nedeninin kendisine gösterilen sevgi olduğunu vurgulayan Ali Adnan, "İnşallah bana olan güveni boşa çıkarmayacağım. İnşallah iyi bir oyun ortaya koyarım. Çok mutluyum. Benim için yeni bir deneyim olacak" ifadelerini kullandı.

      Bakalım Galatasarayın elinden kapılan bu oyuncu beklenen başarıyı yakalayabilecek mi

0 yorum:

Yorum Gönder