1 Aralık 2015 Salı

Kendini Bulabilirsin..Kaybolma bir yere

Sıyrılmalısın kendinden,Bir akşam kimsenin olmadığı bir yere gidip bir mezarlıkta sarılmasın toprağa,yaşamanın ne olduğunu bilip ölmeyi anlamalısın..
Duyguların var ise içinde söylemelisin geç olmadan.gördüklerin fanilerden oluşuyor ise nefesini tüketmeden sonlandırmalısın her şeyi.
Kaybetmek nedir ki canının yanında
Yarına çıkamayacağımızın garantisi var iken planlar yapmak neden ?
Şimdi varsın peki bunu ne kadar yaşaya biliyorsun ki.
Bak ben bir fon müziğine takıldım kaldım dakikalardır onu dinliyorum sadece kendim var müziğin içinde
bu yazıda kimseye yazılmadı kendim için şu an her şey.
Birine aşık olmayı beceremiyorum biliyor musun ?
Hissedemiyorum kalbimin içinde birini
ruhlar sahteleşiyor,ruhlar teknolojinin sanal ekranında kalıyor gözler ve eller ne kadar hızlı harf yazarım peşinde,yaşamak için durmuyor,yaşamak için nefes almıyor artık Ruhlar
insanlığı bırakıp yapaylaşıyoruz sahi farkında değil misin ?
İnsan olmayı en son ne zaman başardın ?
Bir kedinin başını ne zaman okşadın,yada bir köpeği korkusuzca nasıl sevdin ya da kafanı gökyüzüne kaldırıp kuşların kanat çırpmasına ne zaman şiirler yazdın yapmadın değil mi böyle şeyler ? sahi telefonunun şarjı daha önemliydi değil mi ?Doğru ya Facebook twitter instagram whatsap bunlar senden daha mühimdi.duygularının dakikası biter iken kendi resmini çekmekten,duyguların ölür iken
hangisi daha iyi çıkmış diye galeri de kendini aradın
Sahi ruhuna denk geldin mi ?
Bilemedin değil mi kendini nerede bulacağını,Bilemedin değil mi nerede duracağını
Sahi gerek var mıydı bunca zamanı boşa harcamaya
Sahi gerek var mıydı bu yazıda kaybolmaya
Sahi gerek var mıydı ???

0 yorum:

Yorum Gönder