28 Kasım 2014 Cuma

UEFA GECEMİZ

        Dün akşam temsilcilerimizin kayıpsız olarak üst tura çıkmaları bizleri çok memnun etti.  Geceye Trabzonsporun etkili sayılabilir oyunu ve galibiyeti ile başladık. Metalist takımı iddiası olmamasına rağmen fena mücadele etmedi ama oyun kuracak tek oyuncu jaja olunca pek pozisyon üretemedi. Trabzonspor Ersun Yanal ile mevcut enerji potansiyelini biraz biraz ortaya koyar gibi oldu asıl Gençlerbirliği maçında  Trabzonsporun nefesinin ne kadar olduğunu ve müsabakayı ne denli hazırlandığına şahit olacağız. Ancak Trabzonsporun 77.dk da 10 kişi kalmasından sonraki oyunu bu maçı kazanacağına beni inandırmıştı ve nitekimde 2 gol daha bularak 3-1 galibiyetle üst tura çıktı.


    Beşiktaş ise Gökhan Törenin güzel pası sonrası Demba Ba nın klas vuruşu ile rahatladı. Gol sonrası oyun genelde rölantide geçti. Olcayın penaltısı ile galibiyeti aldım dediler ama önce uzun topa müdahale edemediler 1-2 oldu ve Hutchison un lüzumsuz itirazı sonrası gördüğü 2. sarı kartla atılmasından sonra son 15 dk Asteras yıktı oyunu ve şans eseri bir golle 2-2 oldu. Turu geçtiler ancak sahanın zemini kötü olduğu için pek fazla futbol sergileyemediler. Ancak Beşiktaşın Demba ba çok iyi bakması lazım ola ki bir sakatlık yaşarsa Beşiktaş belini doğrultamaz. Mustafa Pektemek çıt kırıldım bir türlü düzelemiyor. Düzelsede etkisi bu kadar olmayacaktır.


    Son olarak Galatasaray adına mutlu oldum Prandelliyi gönderdiler Hamza Hamzaoğlu geldi. Vahid Halilhodzic çingenesi Trabzonspordan gittiğinde de böyle mutlu olmuştum.

0 yorum:

Yorum Gönder